Ønsket om at øge salget i virksomheden er ofte på dagsordenen. ”Hvad skal vi finde på for at skabe øget kendskab til virksomheden og dermed få nye kunder”. At skabe øget aktivitet så kundeporteføljen udvides er ofte hårdt arbejde og dette sker kun for de færreste af sig selv. Få virksomheder har oparbejdet så stærkt et brand og produkt at vejen til nye kunder bliver lettere, men vejen dertil har uden tvivl været arbejdsom. Succes kommer sjældent af sig selv, men gennem hårdt arbejde og innovation. Nedenfor har jeg givet mit bud på 25 indsatsområder som giver øget salg. Læs de 25 inputs her…
Møde i IADK® – Netværket for Interne Auditorer i Danmark, Gruppe SJ-2
𝗘𝗻𝗱𝗻𝘂 𝗲𝗻 𝘀𝗽æ𝗻𝗱𝗲𝗻𝗱𝗲 𝗱𝗮𝗴! Gruppe SJ-2 mødtes den 16. marts, med overskrifterne "Hvordan får vi alle...