Den gode service…

af | 9. aug 2012 | Nyhed

Læs SYNSPUNKTET – skrevet til Berlingske Business – om den mangel på god kundeservice, som hersker i en række virksomheder i Danmark.

I Japan arbejdes der ud fra tanken om at kunden er gud. Alle henvendelser, både fra potentielle og nuværende kunder, bliver taget alvorligt og behandlet hurtigt – intet er for småt. Kunden er og forbliver i centrum. Derfor er kundeservicen hos de japanske virksomheder i top og det kan vi i Danmark godt lære noget af. Læs hele SYNSPUNKTET  her.

Styrkelse af organisationen

𝗦𝘁𝘆𝗿𝗸𝗲𝗹𝘀𝗲 𝗮𝗳 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘀𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻𝗲𝗻 Lasse Ahm Consult har pr. 1. februar ansat Lene Stokholm Stryg som...