ALPHA-elektronik A/S i Næstved har produceret en flot PR-film i samarbejde med TOPmanager®

af | 3. nov 2017 | Nyhed

Virksomheden ALPHA-elektronik A/S i Næstved, som laver højt specialiseret elektronik, har i samarbejde med TOPmanager® og en række øvrige af deres nære leverandører, produceret en flot imagefilm, som i korte træk beskriver virksomhedens mange tekniske ydelser og effektiv kvalitetssikring af deres produkter.

ALPHA-elektronik A/S har anvendt TOPmanager® som ledelsessystem siden november 2016 og er yderst tilfredse med de mange features, som findes i TOPmanager®.

TOPmanager® er en smart og brugervenlig løsning til styring af dokumenter, afvigelser, forbedringsforslag og opgaver, som løbende vender tilbage – eksempelvis kalibrering, lovpligtige eftersyn, service og vedligehold etc. TOPmanager® indeholder også et HR-modul til styring af medarbejdernes kompetencer, mærkedage, faglige- og personlige mål samt et Infoboard til vidensdeling, elektronisk opslagstavle og målstyring.

Se hele filmen om ALPHA-elektronik A/S her (klik på billedet):

WEB-baseret løsning

TOPmanager® er et webbaseret ledelsessystem. Uanset hvor i verden du befinder dig, kan du logge ind på dit ledelsessystem via din browser. Systemet kan vises i anerkendte browsere som Google Chrome, Safari, Edge eller Firefox. Vi anbefaler, at du ikke anvender Explore da denne browser fra 2015 ikke længere opdateres. Systemet er optimeret til Google Chrome, så denne browser anbefaler vi for at få det fulde udbytte af alle funktionaliteter. Systemet ligger på et hosted webhotel. Der tages back up flere gange dagligt.

PC, MAC, Tablets og Smartphones

Programmet kan anvendes på alle devices som er i stand til at manøvrere på internettet. På grund af informationen i ledelsessystemet anbefaler vi, at man anvender PC, MAC eller Tablet.

Fordelene ved TOPmanager®

Softwareprogrammet indeholder forskellige elementer som alle taler sammen. Når du arbejder i TOPmanager® oplever du nem styring af: 

  • Processer og dokumenter
  • Tegning af flowdiagrammer direkte i dokumenterne
  • Automatisk versionsstyring af forretningsgange og instruktioner
  • Elektronisk registrering og behandling af afvigelser og forbedringsforslag
  • Task Manager – til styring af tilbagevendende opgaver som eksempelvis kalibrering af udstyr, service, eftersyn og vedligehold.
  • Risikoanalyser (flere modeller) som integrerede dele af softwaren
  • Nem oprettelse af skabeloner til forretningsgange, instruktioner, funktionsbeskrivelser og andre dokumenter.
  • Et godt designmodul, så ledelsessystemet nemt kan tilpasses din virksomhed.
  • Referencer til ISO standarder når du har brug for det.
  • Et ledelsessystem som findes i flere sprogversioner (Dansk, Engelsk og Tysk). 
  • Søgefunktion, som søger på tværs af forretningsgange, instruktioner, afvigelser og forbedringsforslag samt i Task Manageren.
  • En funktion til udtræk af diverse informationer, oversigtskort og ledelsesinformation
  • Tre forskellige brugerniveauer: Superbruger, bruger og gæsteniveau. Hvert brugerniveau har fastlagte rettigheder.
  • Adgang til ledelsessystemet uanset hvor du er i verden blot du har adgang til internettet.
  • Et ledelsessystem som er nemt at arbejde med.